×

ENGLISH MATTERS 54/2015


~ ENGLISH MATTERS - DWUMIESIĘCZNIK - WRZESIEŃ/PAŹDZIERNIK ~

Gdy dowiedziałam się, że na III roku studiów nie będę miała języka angielskiego, popadłam w lekką konsternację, bo jak wiadomo, gdy języka się nie używa to wiele się zapomina. Dzięki English Matters mam zamiar nie tylko nie stracić obecnych umiejętności, ale także je poszerzyć. 

Powiem szczerze, że sama nauka tak "na sucho" jest trochę beznadziejna, bo co z tego, że wykujemy słówka jak później połowę zapomnimy, a gdy przyjdzie co do czego to nie będziemy umieli płynnie odpowiedzieć na jakieś pytanie. Obok nauki ważny jest kontakt z innymi. Nie każdy z nas ma możliwość regularnych wyjazdów za granicę, dlatego też idąc moim przykładem, dzięki siostrze, natknęłam się na strony, na których mogę poznać obcokrajowców. Oczywiście przestrzegam przed dziwnymi ludźmi, którzy zawsze się znajdą na takiego typu stronach. Pomijając ten szczegół, można poznać tam także wartościowych ludzi. Utrzymywanie takiego typu kontaktu okazało się dla mnie bardzo pomocne, a rezultaty zaczęłam widzieć już po miesiącu, gdy to początkowo czas mojej odpowiedzi był długi, a z czasem zaczął się skracać :)


Wracając do naszego magazynu, zobaczmy co jesienny numer kryje w środku.


Tematem z okładki jest książę Harry, piąty w kolejce do tronu, znany z wielu skandali, imprezowania, czy też nagich zdjęć. W artykule mamy szansę lepiej przyjrzeć się jego życiu od początku, co się działo po śmierci matki, jaką szkołę wybrał, jak wyglądała jego przygoda z wojskiem, a także przekonamy się o charytatywnej części osobowości księcia.

Artykułem, który wywołał u mnie uśmiech okazał się być Hilarious Pick-up Lines.
I'm no organ donor but I'd be happy to give you my heart.
What's on the menu? Me-n-U


W części podróżniczej odwiedzamy przepiękny i malowniczy Sztokholm. Moje marzenie! :)


Fani sportu - mamy także coś dla was. Szybkie samochody! Artykuł na temat driftingu, czym jest, skąd się wywodzi, jak poprawnie powinien wyglądać i co jest oceniane podczas konkursów..


Czy zostaliście kiedyś zmuszeni do zrobienia czegoś, czego się obawialiście? 
Artykuł poświęcony byciu asertywnym, jak powiedzieć nie, jak grzecznie odmówić, ale także znajdziemy tutaj niegrzeczne odmowy, bardziej stanowcze, niektóre nawet agresywne.

Temat zombie, możliwość wprowadzenia w Polsce waluty euro to tylko namiastka tego, co jeszcze znajdziecie w English Matters. 

Serdecznie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!

Podziel się z Nami tym co myślisz. Pozostaw swój ślad! :)

Dziękujemy,
Załoga Books&Culture

Copyright © 2016 Books&Culture , Blogger