×

WYNIKI KONKURSU: DZIEŃ KSIĄŻKI Z JUST BOOKS !!!

Kochani, z góry przepraszam za opóźnienie z wynikami ale no.. siła wyższa! <uśmiech>

Za to będzie dziś krótko i na temat! :)

Dziękuję wszystkim za zgłoszenia!
Pragnę podkreślić, że każdy z Was świetnie sobie poradził z odpowiedzią konkursową. Wybór zwycięzców był oceną subiektywną, książki zostały dopasowane losowo - można powiedzieć, że zdałam się na intuicję...

*
*
Kto wygrał ?
 Może to będziesz właśnie TY ? 
*
*

Trójka szczęśliwców, którzy odpowiedzi najlepiej na zadanie konkursowe to :

kwiatusia   do Ciebie wędruje książka --> "Lepszy byłby martwy" - Douglas Corleone

Magdalena Osińska   w Twoje strony wędruje książka -->  "Urodzona o północy" - Hunter C.C.

Magnolia044   zaś do Ciebie leci książka -->  "Namaluj mi słońce" - Gabriela Gargaś

Gratuluję !! Proszę Was dziewczyny o napisanie do mnie na mój prywatny mail, w celu podania adresu do wysyłki nagrody:  limone676@gmail.com. 

Dziękuję pozostałym! Była to świetna lekcja na poznanie, dlaczego książka jest podróżą w inny świat! 

Pamiętajmy też, żeby DZIEŃ KSIĄŻI TRWAŁ ZAWSZE - NIE TYLKO OD ŚWIĘTA! :)

Pozdrawiam,
Wasza Monika! :D

17 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo!!!! Moja radość nie zna granic!!! :*
    Mail już wysłany :)
    Gratulacje dla pozostałych laureatek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję kwiatusia ! Cieszę się, że Twoja odpowiedź konkursowa znalazła się wśród szczęśliwców ! ;))
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dziękuję! :))) Również pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Gratuluje udanego czytanka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna robota dziewczyny ! Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! :) Gratulacje dla reszty laureatek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję Magnolia044 jeszcze raz! Cieszę się, że to Twoja praca znalazła się wśród wygranych ! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dziękuję :* Również się cieszę :D

      Usuń
  5. Dziękuję gorąco! To moja pierwsza wygrana, jestem przeszczęśliwa :)
    Również gratuluję innym.
    Pozdrawiam, miłego dnia :3

    OdpowiedzUsuń

Witaj!

Podziel się z Nami tym co myślisz. Pozostaw swój ślad! :)

Dziękujemy,
Załoga Books&Culture

Copyright © 2016 Books&Culture , Blogger